BUUB. – novi brend modnih dodataka predstavio se javnosti s provkativnom kampanjom

Javnost je posljednjih mjesec dana na društvenim mrežama prilično bila zaintrigirana teaser kampanjom BUUB. iza koje se krije novi BH brand torbi i modnih dodataka od kože.

Prvi proizovd koji je lansiran na tržište je unisex BUUB.reg torba koja trenutno je jedan od nezaobilaznih modnih trendova kod žena i muškaraca. BUUB.reg je isključivo domaći proizvod, dizajniran i rađen u Bosni i Hercegovini. Materijali koji su korišteni prilikom izrade su prirodnni od kože, koja je isto tako proizvedena u našoj zemlji.



Kampanju prate prilično provokativne fotografije sa sloganom „Oni ne prodaju muda pod bubrege“. Vrlo smjela i odvažna kampanja koja se difrencirala od do sada viđenih kampanja sličnih domaćih brandova.



Zaštitna lica kampanje su top model Enisa Njemčević i Zoran Cvjetković, koji su hrabro iznijeli i promovisali ovaj brand.


Najavne fotofrafije je radila izvrsna Vanja Lisac, kreativni direktor kampanje Jaan Amir Alić. Make up Renata Ponjević, hair Ensar Dervišbegović, post produkcija Sanela Babić.



BUUB. se za sada može naručiti on line preko njihovih profila, a tokom ljeta najavljuju nove BUUB: proizvode koje će po prvi puta u BiH biti rađeni u koloboraciji sa domaćim i regijskim dizajnerima.