Personalni trener i trening, put ka uspjehu

SNL

Uz personalnog trenera dobijete program koji je pravljen na osnovu vaših ciljeva, tjelesnog tipa građe. Sav novac koju ulažete, ulažete u sebe i svoje znanje, tako što se edukujete tokom treninga.

Živimo u vremenu kada je trčanje za poslom postalo normalno. Kada ponestaje vremena za hobije, vježbanje i rekreaciju. Kada rad, nerijetko i više od 8 sati dnevno, uzrokuje degenerativne promjene na našem tijelu, a čega u početku nismo svjesni. Kada je prehrana posljednje o čemu razmišljamo u danu…


Godine takvog života dođu na naplatu, vrlo često, kada baš i nije trenutak za bolovanje. Tada kreću pregledi, posjete doktorima, fizikalne terapije itd. Zvuči poznato? Tada je cilj u što kraćem vremenu vratiti tijelo u funkciju. Ono što bi nam trebao biti svakodnevni zadatak, održavanje i briga za svoje tijelo, svoj dnevni boravak u kojem živimo 24h na dan i uz pomoć kojega obavljamo sve zadatke koje smo si zadali. Malo neodgovorno prema sebi, zar ne?


Opće je poznato da je fitness u današnje vrijeme jako populariziran, modifikovan i možemo reći doveden do savršenstva. Najbolji pokazatelji za to jesu mnogobrojni fitness centri kojih je iz dana u dan sve više i više. Danas postoje razne vrste treninga, sprava i još mnogo drugih rekvizita koji imaju za cilj da vježbače motivišu i da im što više olakšaju trening. Da li je to sve dovoljno da osoba bude motivirana i na kraju svega da izabere pravi trening za sebe? Naravno da, NE!




Osoba koja tek ulazi u svijet fitnessa pored toliko izbora biva zbunjena. Šta izabrati? Od koje sprave početi? Da li bi bilo dobro da pitam nekoga za savjet, a da se ne obrukam? Jesam li uopšte trebao/la doći? Sve su to pitanja s kojima se susreće osoba koja je odlučila da vježba i napravi neku promjenu na svom tijelu.


Iako je danas mnogo "fitness trenera", početnici često dolaze u situaciju gdje ne znaju koga izabrati i hoće li u svom izboru pogriješiti ili ipak ne. Naravno da je izbor personalnog trenera lična stvar i da o tome odlučuje sam vježbač, ali postoje neki kriteriji koje trener treba da ispuni kod vježbača.


Prije svega, trening treba da bude prilagođen vježbaču, njegovim sposobnostima, tjelesnom tipu građe i na kraju njegovom cilju. Vježbač na osnovu trenerovog znanja i iskustva stvara povjerenje u njega, dok je trener dužan da vježbaču ishranu prilagodi na osnovu njegovog tjelesnog tipa građe, metabolizma, ciljeva itd. Još jedan od zadataka trenera je da motiviše vježbača u svakom trenutku, jer svaka osoba je u prvih nekoliko sedmica motivirana i raspoložena za trening. Na osnovu zanimljivog sadržaja na treningu, motivacionim riječima podrške i na kraju njegovim napretkom motivirati vježbača i tako ga pripremiti za nove i uzbudljive izazove. U odnosu trener i vježbač najvažnije je uspostavljanje dobre komunikacije od samih početaka, te razumijevanje postavljenih ciljeva i nejasnoća koje se dešavaju u toku treninga.




Informacije koje trener dobije prije početka trenažnog procesa izuzetno su bitne prilikom određivanja smjernica rada. Anamnestički upitnik kratak je i sažet upitnik kojim trener dobiva povratne informacije o svakom vježbaču. To su: visina, težina, eventualne ozljede i povrede, problemi i bolna područja, te krvni pritisak.




Mnogobrojni su benefiti personalnog treninga, neki od njih su:


  • Učenje pravilne tehnike izvođenja vježbi
  • Ostvarivanje direktne komunikacije s trenerom, jer trener je taj koji vam pomaže na bilo koji način počevši od verbalnih ispravki kada je u pitanju tehnika izvođenja vježbi.Svaki nepravilan, nagli pokret vježbača može izazvati neku neugodnost ili u najgorem slučaju povredu.
  • Sve greške koje pravite  uz personalnog trenera ćete otkloniti. Naučit ćete pravilnu tehniku izvođenja vježbi, jer uz što bolju tehniku, bolja je i efikasnost vježbanja.




Jedan od benefita jeste i to što je klijent pod stalnim nadzorom trenera i u bilo kom trenutku može riješiti neku dilemu ili problem koji imate, jer većinu stvari koje pravite, vaš trener je prošao sam ili već s nekim klijentom.


Rad s ljudima je specifičan. Osim trenerskog posla, dobrog poznavanja ljudskog tijela i vježbi, do izražaja dolazi i psihologija u radu s ljudima. Svi se međusobno razlikujemo, od tjelesnih sposobnosti, karakterno, emocionalno itd. Ovisno koliko puta sedmično ljudi vježbaju dolazimo do zaključka da u svoje slobodno vrijeme više vremena provode s osobnim trenerom nego s nekim prijateljima.




I za kraj važno je dodati još jednu činjenicu koja govori o uštedi vremena. Svaka osoba koja počinje s vježbanjem, isproba različite vrste treninga, dok ne pronađe onu koja joj odgovara. Uz personalnog trenera dobijete program koji je pravljen na osnovu vaših ciljeva, tjelesnog tipa građe. Sav novac koju ulažete, ulažete u sebe i svoje znanje, tako što se edukujete tokom treninga.