Namirnice koje će vam pomoći u izgradnji mišićne mase

getty images

Da biste bez problema uradili težak set vježbi u teretani, važno je da imate dovoljno snage u svom organizmu. Navesti ćemo vam nekoliko namirnica koje će vam pomoći u izgradnji mišićne mase, te da pojačate svoju snagu.

Jaja


Jaja sadrže proteine koji su potrebni našem organizmu radi poboljšanja i izgradnje mišićne mase. Kažu da jedno veće jaje u svom sastavu ima 75 kalorija, 7 grama proteina i 5 grama masti koje su jako dobre za sve vas koji se bavite fizičkim aktivnostima. 


Kinoa 


Kinoa je jedna od najstarijih žitarica, a potiče iz Južne Amerike. Ova žitarica, osim velikog broja proteina i aminokiselina, sadrži i leucin koji utiče na sintezu proteina u mišićima, te magnezij i kalij koji sprječavaju grčenje mišića. 


Piletina 


Piletina stimuliše sintezu proteina u mišićima i tako pomaže u njihovoj izgradnji. Bogata je i vitaminima B3, B6 i B12 koji također pomažu u jačanju mišića. U 100 grama piletine nalazi se 190 kalorija, 29 grama proteina i 3 grama masti. 


Lubenica 


Ova voćka u sebi sadrži citrulin koji pomaže u izbacivanju viška mliječnih kiselina iz mišića, te aminokiseline koje ubrzavaju oporavak mišića nakon napornog vježbanja.


Zeleni čaj 


Zeleni čaj je odličan ukoliko želite da se razbudite i osjećate energičnije, te ukoliko želite smršati. Ovaj napitak je poznat po tome što poboljšava varenje i sprječava aterosklerozu i infarkt. 


Špinat 


Svima nam je poznat Popaj i njegova ljubav prema špinatu. Osim što je jako bogata željezom, ova namirnica u sebi sadrži nitrate koji se u organizmu pretvaraju u azotni oksid što pomaže u izgradniji mišića. 


Grčki jogurt 


Grčki jogurt je jako bogat kalcijumom koji štiti od nastanka osteoporoze, te pomaže protiv grčenja mišića i preloma kostiju.