Sve što trebate znati o kreativnoj direktorici Hermes brenda Veronik Nishanyan

PR

Dok psihoterapeuti uče da slušaju naše želje, kreativni direktor Hermès brenda Veronik Nishanyan to radi za nas - i uvijek uspijeva u tome.

U svijetu mode u kojem vladaju muškarci, ženski dizajner koji također stvara mušku odjeću je izuzetan  primjer. Da li Veronik Nishanyan čita naše misli, nije poznato, ali ih sigurno zna predvidjeti.






Veronik Nishanyan

Kreativni direktor muškog brenda Hermès




Veronik Nishnayan je diplomirala  u pariškom Sindikatu visoke mode 1976. godine. Stigavši u Hermès 1988. godine, Veronik je iz dizajnera muške kolekcije prerasla u kreativnog direktora. Vrlo brzo je formirala je vlastiti stil: u njenim kolekcijama nikada nećete naći blistave logotipe i druge prepoznatiljive znakove ostalih brendova. Obratite pažnju na ono što njen stil odvaja od ostalih brendova: detalje i hirurški kalibrirani rez.


Vaše odsustvo na izložbi Victora Vasarelija u Parizu ovog ljeta lako je kompenzirano rolkom s printom u duhu op-art-a.



Dvoslojna jakna u kožnoj verziji pretvara se u elegantno sredstvo zaštite od vjetra.


Svaki materijal posluša njenu čvrstu ruku: koža poprima plastičnost, a najfinija tkanina odijela pouzdano zadržava svoj oblik. Veronik ne podnosi suvišnost i uvjerena je da je krojački posao  bolji od bilo kojeg posebnog efekta.  Rezultat je čvrsta i kvalitetna odjeća u koju je uloženo mnogo truda. 


Posjeta novom Hermès butiku u Moskvi slična je iskustvu koje dobijemo nakon posjete umjetničkoj galeriji. Pogledajte ovo stepenište!


Dvostrani šal koji se može prilagoditi vašem izgledu i raspoloženju.