Sedmu godinu zaredom, Forbes je objavio popis 100 najvrjednijih robnih marki na svijetu.
Kako bi došli do valjanih rezultata, analizira se dobit brenda tijekom posljednje tri godine, kao i postotak profita temeljen na ulozi koju svaki od brendova igra u industriji.
U ukupnom poretku, deset vodećih brendova se nalaze u grupi tehnološke industrije pri čemu su Apple, Google, Microsoft i Facebook vodeći (u tom redoslijedu).
Kada je riječ o modi, najvrjedniji brend je Nike koji se nalazi na 16. mjestu ukupnog poretka, a slijede ga Louis Vuitton i H&M. Španjolski gigant Zara, koja pripada tekstilnoj grupaciji Inditex, nalazi se na šestom mjestu modnih brendova, a u općem poretku je na 51. mjestu.
10 najvrjednijih brendova modne industrije s ekonomskom vrijednosti:
Nike (# 16) - 29,6 milijardi dolara (26 milijardi eura) Louis Vuitton (# 20) - 28,8 milijardi dolara (25 milijardi eura) H&M (# 36) - 14.2 milijardi dolara (12 milijardi eura) Hermès (# 44) - 13 milijardi dolara (milijardi eura) Gucci (# 47) - 12,7 milijardi dolara (11 milijardi eura) Zara (# 51) - 11,3 milijardi dolara (10 milijardi eura) Cartier (# 61) - 9.3 milijardi (8 milijardi eura) Rolex (# 69) - 8,7 milijardi dolara (7 milijardi eura) Adidas (# 75) - 7,9 milijardi dolara (7 milijardi eura) Chanel (# 87) - 7,3 milijardi dolara (6 milijardi eura)