Fitness izazov – pokušajte izvesti nešto drugačije sklekove

SNL

Mislite da ste jaki? Pokušajte izvesti ove vježbe s težinom vlastitog tijela koje će vas zasigurno iznova uvjeriti u moć sklekova.

Sklekovi su vjerojatno prva vježba za izgradnju mišića koju većina muškaraca savlada, ali vjerojatno i prva koju napuste. U nekom trenutku otkriju bench press, podignu se s poda i nikada se više ne osvrnu nazad. No ako doista želite tijelo atleta, to je velika pogreška. Fitness trener, LM Fitnessa, Davor Nikolić, za vas je pripremio nešto drugačije sklekove kojima ćete transformisati svoje tijelo. Startamo već danas!




Strijelac sklek


Strijelac sklek je odlična predvježba koja vas priprema za izvođenje skleka na jednoj ruci. Vježba treba da se izvodi prebacivanjem težine tijela na jednu ruku, dok se druga ruka opruža. Na ovaj način mnogo više aktiviramo mišiće centra tijela u odnosu na klasične sklekove.  Napravite prvo seriju ponavljanja na jednu stranu, a zatim i na drugu.







Sklek povaljka


Zauzeti početni položaj upora za klasični sklek, ruke postaviti malo šire od ramena, spustiti se u sklek i odgurnuti na jednu ruku i rame, druga ruka se podiže vertikalno prema gore. Povratak u poziciju skleka podizanje u upor pred sklek. Sve ponoviti na drugu stranu.







Hindu sklek


Zauzeti početni položaj upora za klasični sklek, ruke postaviti malo šire od ramena, podignuti sjedalni dio tijela prema gore, savijte ruke i spustite tijelo u kružnom luku, kad se kukovi nađu najbliže podu, ispružite ruke i leđa i napravite uvijanje kičme.











Više informacija o treninzima, terminima i personalnim treninzima možete potražiti na oficijelnoj web stranic LM Fitnessa, kao i na njihovom Facebook Instagra profilu.