Nike je opet postao najprodavaniji brend među tinejdžerima

Piper Jaffry kompanija se bavila istraživanjem, uključujući Adidas, Vans i Crocs tenisice.

Nike još jednom potvrđuje liderstvo u svijetu obuće. Piper Jaffray kompanija je dvije godineistraž sprovodila istraživanja među 10.000 američkih tinejdžera kako bi otkrili koje marke tenisica kupuju najčešće. Studija je pokazala da su tokom tog perioda ispitanici smanjili troškove za 10 posto. No uprkos tome, Nike je ostala najprodavanija marka.



Nike je devet godina u ovoj kategoriji. A na drugom i trećem mjestu su ostali Vans i Adidas. I Crocs je ove godine ušao u prvih deset, zauzevši sedmo mjesto. Pokazalo se da u prosjeku tinejdžeri potroše oko 300 dolara godišnje na tenisice.  Momci potroše 60 dolara više nego djevojke, tako da sada više ne možete reći da muškarci ne vole kupovati.


Top 10 marki cipela prema istraživanju Piper Jaffray:

 

1. Nike

2. Vans

3. Adidas

4. Converse

5. Foot Locker

6. Birkenstock

7. Crocs

8. New Balance

9. Under Armour

10. Steve Madden