Animal Flow – vježbajte imitirajući životinje

SNL

Ovaj način vježbanja podrazumijeva široku lepezu vježbi i pokreta kombinovanih tako da daju specifične rezultate.

Za ove vježbe nije vam potrebna nikakva skupa oprema niti odlazak u fitnes centar. Koristite samo težinu vlastitog tijela i unaprijedite snagu, mobilnost, ravnotežu i koordinaciju pokreta. Iako je  vrlo zahtijevan trening imitacije pokreta životinja ujedno je vrlo zabavan i koristan. 




Pantera/mačka


Vježba „pantera“ ili „mačka“ , zadatak je puzati ili kretati se poput mačke „na sve 4“ u svim smjerovima. Važno je napomenuti da treba kordinirati pokrete po principu desna ruka - lijeva noga i lijeva ruka – desna noga. Koljena treba odvojiti od podloge na svega 5 cm, leđa trebaju biti ravna.








Medo


Zauzmite položaj „četveronoške“ sa visoko podignutom stražnjicom. Dlanovima potisnite tlo dok polagano hodate naprijed istovremeno pomičući naprijed desnu ruku i lijevu nogu. Noge i ruke mogu biti lagano savijene ali težimo tome da ih tokom vježbe potpuno pružimo. Držeći ruke i dalje na tlu, pokrećitenaprijed lijevu ruku i desnu nogu. Nastavite sa ovakvim kretanjem što duže možete.







Škorpion


Početni položaj za ovu vježbu je isti kao kod vježbe „medo“, oslonac je „ na sve četiri“ sa visoko podignutom stražnjicom. Iz početnog položaja podignite desnu  nogu u visoko zanoženje i nakon toga je prenesite preko stajne – lijeve noge, izvedite rotaciju tijelom u lijevu stranu do položaja upora na jednoj lijevoj nozi, u isto vrijeme oslobađamo desnu ruku. Istim putem se vratite u početni položaj i ponovite vježbu sa drugom nogom u drugu stranu.













Više informacija o treninzima, terminima i personalnim treninzima možete potražiti na oficijelnoj web stranic LM Fitnessa, kao i na njihovom Facebook Instagra profilu.