Šta se dešavalo u svijetu mode u posljednje dvije sedmice

Getty Images

Donosimo par zanimljivosti za sve modne entuzijaste

Prve vijesti o revijama koje će se održati tokom zime stigle su iz Firence: u januaru će se održati revija Jil Sander, koja je postala tradicionalna na Pitti Uomo. U međuvremenu, kompanija koja je vlasnik brenda Dr. Martens pokušava prodati brend za 1,5 milijardi dolara, adidas počinje reciklirati staru odjeću, Pharrell Williams pokušava nadmašiti Ezru Millera u Monclerovoj kabanici, te muški nakit postaje sve relevantniji. Barem Tiffany tako misli.





PHARRELL WILLIAMS JE POSTAO LICE S NASLOVNICE 



Novo izdanje američkog GQ-a posvećeno je preispitivanju koncepta muškosti. Pharrell Williams postao je lice naslovnice - čovjek čija se garderoba sastoji od 80% odjevnih predmeta marke Chanel i Celine. „Kad slušate sebe i prihvaćate sebe onakvim kakav jeste, počinjete da nosite ono što volite. I sve samo dolazi na svoje mjesto." A ako vas haljina-jakna Pierpaolo Piccioli ne inspiriše previše, kupite jaknu za zimu u odnosu na to kako se osjećate. 






TIFFANY & CO. SU POKRENULI LINIJU MUŠKOG NAKITA

 


Tržište muškog nakita raste, a ne radi se samo o manžetnama ili privjescima za kravate. Muškarci sve više kupuju lančiće, narukvice i prstenje, tako da čak i najveći brendovi prestaju zanemarivati nakit. 1. oktobra Tiffany & Co. su pokrenuli liniju muškog nakita. Na zabavi u čast predstavljanja kolekcije prisustvovali su Justin Theroux i Jeff Goldblum






ADIDAS ĆE RECIKLIRATI STARU ODJEĆU 


 

Iako recikliranje još uvijek nije tako efikasno kao što se uobičajeno vjeruje, adidas ne odustaje od svojih napora da svijet učine boljim mjestom. Brend se udružio sa Stuffstr, a sada će stanovnici Velike Britanije moći predati staru odjeću i obuću u bilo kojem stanju. Istina je da postoji nekoliko ograničenja: ukupni trošak stvari trebao bi biti veći od 25 dolara, te su na obradu prihvaćeni samo adidasovi proizvodi koji nisu stariji od pet godina. Ukoliko je program efikasan, kompanija ga planira proširiti i na druga tržišta. Ovo nije jedina adidasova ekološka inicijativa - do 2024. godine planiraju potpuno odustati od tzv. Djevičanske plastike, odnosno „nove“ plastike koja nije napravljena od recikliranih materijala.






JIL SANDER JE POSTALA GOSTUJUĆI DIZAJNER PITTI UOMO 97

 

Luke i Lucy Meyer će propustiti parišku Nedelju mode. Umjesto toga će se održati revija Jil Sander u Firenci na Pitti Uomo. To uzimamo kao znak odozgo da logomanija doživljava posljednje sezone, te da se krojenje i pažnja usmjerena na stvari, a ne na monograme na njima, zaista vraćaju u modu. Možda će se florentinski ulični stil podvrgnuti promjenama - tehnoloka odjeća je već bila tu, i lepršava odijela također. Vrijeme je za novu eleganciju izraženu linijama i siluetama, a ne uzorcima na kravati.





DR. MATRENS PRODAJE KOMPANIJU 



Permira najavljuje prodaju Dr. Martens. Oni traže 1,5 milijardi dolara za legendarnu marku koju podjednako vole vojska, skinhedsi i svi ljubitelji masivnih čizama. To je odvažna ponuda koja mnogo nadmašuje profit marke. Ostaje samo nagađati ko će postati kupac. Čini se da ni Farfetch, koji otkupljuje sve više i više kompanija, neće moći povući tako impresivan iznos.






KREIRANO JE ODIJELO ZA  POSJETU SVEMIRU 



Ako planirate sljedeći odmor provesti ne na Maldivima, već u svemiru, onda pogledajte ovo odijelo. Under Armor se udružio s Virgin Galacticom i razvio opremu za one koji će napustiti zonu udobnosti i otići izvan stratosfere. Naravno, ovaj odjevni predmet nije ograničen na futuristički dizajn. Funkcionalna svemirska odijela regulišu tjelesnu temperaturu i uklanjaju suvišnu vlagu. Dizajn cipela nalikuje prototipu Kanye West patika - samo kreatore nije nadahnuo reper, već čizme trkača. Još ne planiramo prevladati zakone gravitacije, ali probali bismo svemirski kostim čak i na zemlji - šteta je što, kao u Kanyevom slučaju, oprema još dugo neće izaći u prodaju (ako uopšte i bude izašla).