Da li ste čuli za „raise complex“? Ukoliko želite lijepo oblikovana ramena, isprobajte ove četiri vježbe

SNL

Vježbe za ramena jačaju bicepse, tricepse, ali i gornji dio leđa. Također, riješit će vas i nakupina masnoća oko pazuha, ali i na leđima na području grudnjaka.

Lijepo oblikovana ramena privlače pažnju, a kod žena stvaraju iluziju užeg struka i približavaju tijelo obliku pješčanog sata. Predlažemo vam da probate “raise complex” koji se zapravo sastoji od 4 vježbe koje se rade bez odmora jedna iza druge. 



Prvo uradite vježbu odručenje (podizanje bučica u stranu) 10 ponavljanja




zatim podignite utege ispred vas i napravite 10 ponavljanja predručenje bučicama




nakon toga nagnite se naprijed i podižite bučice u stranu (odručenje bučicama u pretklonu) 10 ponavljanja




na kraju u stojećem položaju napravite vertikalno potiskivanje bučica na gore također 10 ponavljanja




Kontrolišite težine i ne dopustiti drugim mišićima i gravitaciji preuzimanje glavnog opterećenja. Kod negativne faze tj. spuštanja bučica dole idite polako. Započnite s manjim težinama i postupno ih prilagođavajte svom napretku.








Više informacija o treninzima, terminima i personalnim treninzima možete potražiti na oficijelnoj web stranic LM Fitnessa, kao i na njihovom Facebook Instagra profilu.