Mučite se s odlukom o odlasku u teretanu? Saznajte koji sportovi su odlična alternativa teretani

Getty Images

Ukoliko niste ljubitelji teretane ili vam je jednostavno dosadila, ovi sportovi su odlična alternativa da vaše tijelo i duh održite zdravima

Beskorisno je tvrditi da je ljeti mnogo lakše baviti se sportom. Tokom ljeta imamo puno više snage, uvijek smo u dobrom raspoloženju i motivisani smo za preuzimanje novina i trčanje do iscrpljenosti. Nisu nas preplavile depresivne misli, neugodno vrijeme i neodoljiva želja da ostanemo kod kuće cijeli dan. Ali što je najvažnije, ljeti se možemo baviti različitim sportskim aktivnostima: trčati kroz šumu, ići u park s joga prostirkom ili voziti bicikl. Tokom ostalih godišnjih doba moramo se zadovoljiti sa četiri zida teretane i monotonim vježbama. Razumijemo zašto bi mnogi od vas željeli pronaći adekvatnu alternativu teretani, i upravo zato smo izdvojili par sportova za vas. 





ALPINIZAM (U ZATVORENOM PROSTORU)



Ne pozivamo vas da postanete profesionalni alpinista i sutra krenete u osvajanje Elbrusa. Penjanje možete trenirati u zatvorenom prostoru  na posebnom stalku.  Rizik od povreda u ovom sportu je jako mali, jer se u prostoriji koristi dvostruko osiguranje. Ovo je prvi plus ovog sporta, a drugi - prednosti treniranja osjetiti ćete već nakon prvog puta. Tokom treninga, najviše ćete koristiti mišiće trbuha, nogu, ruku i leđa, pa se zato pripremite za to da će vas sljedećeg dana najvjerovatnije apsolutno sve boljeti.






TENIS



Intelektualni sport nije samo šah, već i tenis. Ovdje treba odabrati pravu strategiju i unaprijed shvatiti poteze protivnika, a osim toga pojuriti uz teren i udarati loptu reketom. To pomaže ne samo održavanju tijela u dobroj formi, već i značajno jača mišiće, povećava razinu izdržljivosti i poboljšava koordinaciju. Ovaj ljetni sport se može praktikovati tokom cijele godine, ovisno o vremenskim prilikama, izmjenjujući vanjske ili unutarnje terene. I nemojte misliti da će vam tenis brzo dosaditi. Nakon što savladate jednu tehniku, pokušajte da naučite drugu.  Vjerujte nam - biti će vam zanimljivo i nakon treninga ćete se odlično osjećati. 





BOKS



Ovaj sport zamijenit će i kardio i trening s tegovima. A ponekad i posjetu psihoterapeutu, jer prilikom udaranja u vreću izbacujete svu negativnu energiju i emocije. Prije nego što direktno krenete u boks, trener će vas natjerati da trideset minuta preskakačete konopac. Iz navike će vam se ovaj zadatak činiti pakleno težak, ali to je najlakši način da svoje tijelo prilagodite intenzivnim sportovima. Preskakanjem konopca vježbate noge; vežbajući udarce ojačati ćete ruke. Ali najvažnije, zajedno sa snagom steći ćete i povjerenje u sebe.






PLIVANJE 


 

Niko vas ne sili da savladate butterfly tehniku (delfin), ali kako biste stekli lijepo tijelo, samo trebate otići do bazena i plivati u stilu koji je prikladan za vas. Voda opušta i ublažava umor, pa je najbolje otići na plivanje nakon radnog dana. Čak i ako vam se čini da padate, skupite svoju posljednju snagu da biste došli do bazena. Pet minuta u vodi i već ste druga osoba koja ne samo da se opustila, već ojačala i mišiće cijelog svog tijela. Osim toga, plivanje pomaže gubljenju višak kilograma, popravlja probleme s kardiovaskularnim sistemom, te je jako dobro za one koji pate od nesanice.






PLES



Ovo je možda najugodniji način za gubljenje kilograma. Postoji puno plesnih stilova, tako da imate puno toga za odabrati. U prosjeku ćete sagoriti oko 500 kalorija na sat treninga. Pored toga, početi ćete bolje kontrolisati tijelo, naenergisati se pozitivnom energijom jer je ples odličan za popravljanje raspoloženja i na kraju - naučiti ćete plesati. 






SKAKANJE NA TRAMPOLINI 



Mnogi misle da je skakanje na trampolini samo za petogodišnjake, ali tako podcjenjuju prednosti ovog sporta. U odnosu na njega, čak je i trčanje neefikasno. Za samo sat vremena skakanja, možete izgubiti 68 posto kalorija više u odnosu na 60 minuta trčanja. A uz to, izvođenje različitih trikova u zraku mnogo je zanimljivije od monotonog trčanja. Stoga ćete dvoranu s trampolinom napustiti ne samo s oblikovanim tijelom, već i sa dobrim raspoloženjem.






CROSSFIT



Ako smatrate da će zbog sportova koje smo prethodno navelei vaše tijelo postati previše atletsko, onda vam predlažemo crossfit jer tako možete značajno povećati mišićnu masu. Dokazano je da osoba, angažirana u ovom sistemu, jača i istovremeno razvija deset osnovnih fizičkih vještina, uključujući snagu, okretnost, izdržljivost, brzinu i koordinaciju. CrossFit trening obično se dijeli na tri dijela: dizanje tegova, gimnastika i kardio, jer da biste biste razvili toliko fizičkih vještina, trebate koristiti ogromnu količinu mišića. 






KALANETIKA



Vjerojatno ćete pribjeći ovim vježbama samo ako niste ljubitelji ostalih koje smo vam predstavili. Kalanetika je skup vježbi koje su zasnovane na joga vježbama, a u svijesti mnogih muškaraca je da je odlazak na jogu čisto ženska stvar. Ali u stvarnosti nikome neće nauditi da savlada osnovne asane. Sve vježbe kalanetike usmjerene su na istezanje različitih mišića. Kao rezultat njihove primjene dolazi do ubrzavanja metabolizma, gubitka težine i brze korekcije figure. Što se tiče učinkovitosti, sat kalanetike je otprilike 7 sati aerobika. Ono što je važno, ovakve vježbe će utjecati na rad cijelog vašeg tijela. Uskoro ćete početi zahtijevati zdravu, biljnu hranu. Stoga, ako dugo sanjate da prekinete konzumiranje brašna i slatkiša, znate u kojim ćete se sportom baviti.