Burpee Deadlift - kombinacija dvije vježbe za odlične efekte treninga

SNL

Ova vježba na osnovu zahtjevnosti, intenziteta i težine predstavlja jednu od najboljih HIIT (high intensity interval training) vježbi. Vježbe koje se izvode na ovaj način u što kraćim intervalima visokog intenziteta, sagorijevaju najviše kalorija i razvijaju snagu i izdržljivost cijelog tijela.

Da bi trening bio zanimljiv i raznovrstan probajte dvije odlične vježbe na malo drugačiji način. Ako ste napredni vježbač svakako probajte kombinaciju vježbe marinac (burpee) i mrtvo dizanje (dead lift)


Zauzmite početni položaj za mrtvo dizanje, izvedite vježbu dead lift, nakon spuštanja tega laganim poskokom noge dovedite u položaj upora za sklek, izvedite sklek dok su ruke oslonjene na šipku. Sunožnim poskokom vratiti se u početni položaj za dead lift. Ova funkcionalna  vježba ima zaista sjajne i efekte na vaše tijelo. Posebno aktivira mišiće centra tijela i traži odličnu stabilnost mišića ramenog pojasa. 


Cilj napraviti 30 ponavljanja u što kraćem vremenskom periodu sa težinom 30-50kg












Više informacija o treninzima, terminima i personalnim treninzima možete potražiti na oficijelnoj web stranic LM Fitnessa, kao i na njihovom Facebook Instagram profilu.