Budućnost turizma: Njemačka kao turistička destinacija postaje veća, ljepša i raznovrsnija

PR

Pad Berlinskog zida u novembru 1989. i ponovno ujedinjenje Njemačke naredne godine bili su najjači pokretač rasta dolaznog turizma u historiji Njemačke.

30 godina nakon događaja 1989. godine, „mirne revolucije“ Njemačke Demokratske Republike i otvaranja granica ka Saveznoj Republici Njemačkoj, Turistička organizacija Njemačke u saradnji s premijum partnerom, HanseMerkurom, realizuje medijsku kampanju pod nazivom „Njemačka kao turistička destinacija – 30 godina nakon pada Berlinskog zida“. U fokusu kampanje je reprezentativni pregled turističke ponude u Njemačkoj, koja je u proteklih 30 godina dinamično porasla i među inostranim turistima budi sve veće simpatije.



Petra Hedorfer, predsjedavajuća Upravnog odbora Turističke organizacije Njemačke, objašnjava: „Pad Berlinskog zida i ponovno ujedinjenje bili su najveći dobitak za dolazni turizam u Njemačkoj. Turistička ponuda je enormno porasla, kao uostalom i međunarodno interesovanje za Njemačku kao turističku destinaciju. Povodom obilježavanja 30. godišnjice pada Berlinskog zida koristimo čitav niz digitalnih kanala komunikacije poput Instagram -priča i marketinga na društvenim mrežama kako bismo u saradnji s našim premijum partnerom, HanseMerkurom, te našim partnerima u njemačkom turizmu, međunarodnoj javnosti predstavili raznovrsnu ponudu i paletu usluga.“



Johanes Ganzer, načelnik sektora za saradnju i turističku prodaju kompanije HanseMerkur, dodaje: „Još prilikom obilježavanja 20. jubileja pada Berlinskog zida HanseMerkur i Turistička organizacija Njemačke imali su uspješnu medijsku saradnju. Kampanje se usredotočuju na historijski događaj, koji predstavlja trenutak prevrata, ne samo za građane Njemačke, već za cjelokupan evropski turizam. Zadovoljstvo nam je što u kontekstu saradnje s Turističkom organizacijom Njemačke možemo dopisati još jedno poglavlje u tom procesu razvoja.“


20 influensera iz jedanaest glavnih izvornih tržišta njemačkog dolaznog turizma od jula putuje na različite ture po cijeloj Njemačkoj i dokumentuje svoje utiske. Dobijeni „sadržaj“ iz svih 16 njemačkih saveznih država objavljuje se uz hashtagove #Germany30reunified, #HanseMerkur i #HandinHand na Instagram kanalu Turističke organizacije Njemačke, ostalim platformama društvenih mreža, web stranici www.germany.travel, kao i na sopstvanim nalozima i blogovima influensera.



Dio kampanje predstavlja, naravno, i obraćanje klasičnim medijima. Vrhunski novinari iz 23 zemlje nalaze se trenutno, putujući ka Berlinu, na tri press-putovanja tj. na turama otkrivanja novih saveznih država. Jedna ruta približava se glavnom gradu preko planinskog vijenca Ren, Tiringije i Saksonija-Anhalta, druga vodi od Dresdena, preko Vogtlanda, Leipziga i Potsdama. Treća grupa otkriva Mecklenburg i sjeverni Brandenburg. Sva ova putovanja vode do zajedničkog cilja – velikog PR događaja u Berlinu.