Napisana knjiga: Kako je

pr

​ Brand kultura odjeće pojavio se relativno nedavno. U drugoj polovici prošlog stoljeća, ljudi poput Masona Margiele i Yves Saint Laurenta počeli su proizvoditi stvari pod vlastitim imenima, a sada imaju posao vrijedan više milijardi dolara, a njihova odjeća je stilski stil širom svijeta. Ti su ljudi bili među osnivačima moderne modne industrije, ali svijet ne stoji na mjestu, pojavljuju se nova imena koja se žele izjasniti što glasnije. Sada je napisana knjiga koja govori sve o uspjehu ovog brenda. A evo ponešto iz uvoda..

Da bismo razumjeli što je uistinu Supreme i zašto je toliko popularno, moramo se sjetiti da je jedan od glavnih znakova kulture mladih protest, odbacivanje utvrđenih vrijednosti i težnja za vlastitom idejom. To je bio slučaj, primjerice, u danima postmodernih umjetnika ili futurističkih pjesnika. Ti ljudi nisu prepoznali umjetnost svoga vremena, stvorili su svoje kreacije i činili to tako glasno i prkosno da jednostavno nisu mogli ne privući pozornost. Slično tome, u modnoj industriji, najpopularniji brand mladih danas se pozicionira - Supreme.



Dakle, što je Supreme? Riječ je o robnoj marki koja se odnosi na brandove ulične odjeće, tj. Uličnu odjeću (street - street, wear - clothes). To znači da ne pušta odjeću za modne revije, ne zapošljava vrhunske modele i nije pogodan za sekularnu večer. Ideološka osnova branda je prosvjed, tako da se Supreme odjeća ponekad čini smiješnom, smiješnom, neprikladnom. Ipak, to je nevjerojatna potražnja, jer se svaka serija otkupljuje za nekoliko sekundi. O mjestu gdje možete kupiti Supreme odjeću raspravit ćemo kasnije. Sada kada je postalo jasno što je Supreme, vrijedno je malo govoriti o tome kako je brand postigao takvu popularnost i potražnju.


Kako je sve počelo


U stvari, povijest branda je vrlo lako objasniti njegovu popularnost. Danas svatko razumije da ako proizvođač želi dobiti publiku, mora potpisati ugovor s poznatom osobom, koju mnogi ljudi pokušavaju oponašati. Kada glazbenik, glumac ili sportaš počne se redovito pojavljivati u javnosti u odjeći s jedne ili druge marke, to ne čini besplatno. Brend plaća osobi za oglašavanje, a njegova publika, oponašajući svog idola, stvara potražnju za proizvodom.




Slična se priča dogodila u New Yorku 1994. godine. Međutim, onda se ne može govoriti o bilo kakvoj vrsti oglašavanja za novac, ovaj mehanizam radi automatski. Supreme je bio brand koji je dostupan samo ograničenom krugu mladih i perspektivnih ljudi. U početku je to bila odjeća za skateboarding. Nastala je u strogo ograničenim izdanjima, ali su ga nosili gotovo svi najbolji predstavnici tadašnje mladosti. Skateboarderi, umjetnici, glazbenici, dizajneri i drugi ljudi koji su stvorili vlastitu kulturu i donijeli nešto novo u nju, zaljubili su se u ovaj brand zbog izazovnog dizajna stvari i svijetlog logotipa koji odmah zahvaća u oči.






Ljudi su razumjeli što je Supreme na odjeći, pa je potražnja za robnom markom počela eksponencijalno rasti, a danas je to multimilijunska tvrtka koja, unatoč velikoj popularnosti i potražnji, ostaje vjerna svojoj ideologiji.

Gdje kupiti Supreme odjeću?

Postoje 3 načina za kupnju odjeće ove marke.

Prvi i najlakši - u glavnoj trgovini, ako je u vašem gradu. Ali najvjerojatnije to nije slučaj, jer postoji samo desetak trgovina koje se nalaze u velikim gradskim područjima širom svijeta. Supreme brand odjeće nije masovni proizvođač, oni još uvijek proizvode kolekcije u ograničenim izdanjima, pa čak i dolazak u trgovinu, pronalaženje onoga što vam se sviđa neće biti lako, jer se brzo kupuju.