Šta su izometrijske vježbe i kako ih integrirati u svoju rutinu?

snl

Dakle, pređimo na posao. Izometričke vježbe su one koje se odlikuju izlažući napetost mišića bez izvođenja pokreta za jedan par sekundi. Gvožđe je jasan primjer ove vrste vježbanja, jer zahtijeva održavanje fiksnog položaja, dok zateže ostatak tijela, stvarajući tako snagu u rukama, laktovima i nogama , osim što pomaže stvaranju mišića. 


Ova vrsta vježbe dijeli se na dva: sredstva i obaveze . Prve nisu ograničene na jedno fiksno držanje, već zahtijevaju kretanje. Pri tome se sila vrši na predmet ili zid. U obvezama se drži težina ili održava položaj, kao što je slučaj s željezom. 


Ali kako vježbe pomažu?


Prema zdravstvenom stručnjaku Edwardu Laskowskiu , "Oni pomažu poboljšanju snage u određenom položaju", ali on također kaže kako se, "da bi se poboljšala snaga, moraju izvoditi različite izometrijske vježbe u cijelom rasponu pokreta“, tj. ako želimo pojačati snagu u cijelom tijelu, moramo mijenjati izometrijske položaje.



S druge strane, on potvrđuje da, iako se atletske ili brzinske performanse ne poboljšavaju, mogu pomoći poboljšanju stabilizacije različitih područja tako da svi mišići odgovaraju na zaseban način. Isto tako kaže, da oni mogu pomoći snižavanju krvnog pritiska, što je korisno, ali znači da bi ljudi trebali konzultirati liječnike prije nego što izometričke vježbe imaju ako imaju problema s hipertenzijom.





Drugi stručnjaci ističu da su s drugim tradicionalnim vježbama tetive obično oštećene jer su izložene velikom stresu . Izometrija pomaže malo smanjiti kretanje kako bi aktivirala cirkulaciju u tetivama i poboljšala njihovo opće stanje. 


Stoga integriranje ove vrste vježbi u rutinu može biti jako važno i pomoglo bi fizičkom stanju. Na engleskom postoji izraz koji se prevodi kao "izometrijski preload" i sastoji se od vježbi prije rutine. Također, dosta će služiti za razvijanje snage i izdržljivosti.


Dakle, ako želite poboljšati trening sa većim fokusom na snagu i izdržljivost , možda biste trebali započeti svoju rutinu isprobavanjem nekih skupova.  S druge strane, ove vježbe obično se koriste u fizičkim procesima rehabilitacije, što ih čini dokazanim efikasnim.