Automoto legende: Bentleyovi momci

SNL

Pobijedivši 1929. godine na Le Mansu Wolf Barnato i Tim Birkin (iako još ne znaju) promijenit će čitavu industriju automobila.

U vrijeme pobjeda i slavlja na utrkama sa Bentley motorima, osnivač W.O. Bentley je imao druge brige gdje je pričao kako utrke kao što je  Le Mans utrka u Francuskoj koja traje 24 sata , potpuno bezazlena jer nijedno auto ne može toliko dugo da putuje.

...........................................

Prijavom Bentleya na ovu trku kojeg su posjedovali  John Duff i Frank Clement su prvi put završili na četvrtom mjestu 1923. Godine, dok su  1924. Godine osvojili utrku,  što je rezultiralo da W.O. Bentley promjeni svoje mišljenje. Kasnije će Clement biti regrutovan kao testni vozač Bentleya. Duff je nastavio svoju sjajnu karijeru, imavši u rukama preko 50 svjetskih rekorda i konstantnim osvajanjem utrka ( tako i završetkom među prvih 10 na Indianapolisu . Teško je objasniti pojam Bentley Momci, ali ugrubo objašnjeno bili su prvi vozači Bentleya koji su osvajali bezbrojne titule i 4 zaredom pobjede na Le Manšu

 

 Wolf Barnatoova reputacija je bila izgrađena tokom Prvog svjetskog rata, gdje je dizajnirao motore za avione. Nakon završetka rata odlučio je da pređe u automobilsku industriju (sa svojim bratom) gdje su proizvodili luksuzna auta sa velikom izdržljivošću. Auta su bili uspjeh na stazama, ali problem je bio to što je proizvodnja bila preskupa, pa je kasnije zbog tog problema, firmu Bentley kupio Kimberly Diamond. Reputacija Bentleyovih momaka je postajala sve jača i jača. Pobjedom na Le Manšu 1927.godine, te njihov stil vožnje  postao prepoznatljiv i zbog kojeg su postali poznati.   Nakon nevjerovatne trke gdje se pisala historija u svijetu utrka, Bentley je bio ponovo pobjednik. Slavili su, iako John i Duff nisu pobijedili, a tu trku su uzeli Benjafild i Davis koji su vozili za Bentley, gdje su kasnije, kad su se vratili u Francusku, proglašeni kao nacionalni heroji. 

 

Od 1928. godine do 1930. godine jedan vozač je držao najbolji rekord u historiji utrke na Le Manšu (koji i dan danas stoji) . Trostruki rekorder i trostruki pobjednik se zvao Wold Barnato. To su bile zlatne godine za Betnley momke i čitav Bentley. 

Babe Barnato 
Barnato pored svog odličnog stila vožnje i uspjeha je donio finansijski spas Bentleyu. Kad bi izmislili čitavu Historiju Barnata, više bi imala smisla nego njegova prava. Barnato je bio bogat, imao svoj rudnik dijamanata u Africi kojeg je naslijedio sa dvije godine. Školovan u Cambrig postigao je nacionalnu slavu gdje se proslavio kao bokser, a poslije su se nizale pobjede u tenisu, golfu i plivanju. 1925. godine je osvojio utrku „Duke of York“ u svome trkaćem Bentley brodu. I pored premalo slobodnog vremena, bio je igrač svjetske klase u kriketu. I to je sve osvajao dok je osvajao Le Manš. 

 

Barnato je služio kao kraljevski oficir u Prvom svjetskom ratu. Služio je u Francuskoj, Egiptu i Palestini. Tamo  je dobio čin Kapetana. Barnato je svoj prvi Bentley uzeo 1925. godine gdje je pobijedio utrku u Broklandsu. Do 1926. godine auto mu se toliko svidjelo da je odlučio da kupi čitavu firmu. Uprkos svim njegovim postignućima Barnato je bio jednostavno tako disciplinovan da uspije i pobjedi, kao što su i svi ostali Bentlijevi momci. Barnatove pobjede su bile rezultat napornih treninga i konstantnog vježbanja. Bentley je proglasio Barnata kao njihovog najboljeg vozača i najbolje engleskog vozača na svijetu u svoje vrijeme.