Nova editorial kampanja donjeg veša "Much Underwear"

SNL

Much Underwear je portugalska marka muškog donjeg veša koja je upravo lansirala novu editorijal kampanju – zaštitno lice kampanje je model Samuel Fernandes, a fotografije potpisuje David Velez. Much Underwear je u potpunosti dizajniran i proizveden u Portugalu, a iza marke stoje dvojica prijatelja (jedan geolog, a drugi računalni programer) koji su osmislili logotip i prvu kolekciju zvanu #IamMUCHmore



79



 Kolekcija se sastoji od ukupno šest različitih modela: dva para slip gaćica (bijele i crne boje), dva para uskih bokserica (bijele i crne) i dva para gaća, za odvažnije, s prorezom na stražnjem dijelu gaćica i dolaze u ružičastoj i plavoj boji. 


 Svojim neodoljivim dizajnom dvojaca branda Much Underwear pozivaju ljude da budu opušteniji i hrabriji u izboru donjeg veša, a to su demonstrirali i sami na ulicama Lisabona u direktnoj komunikaciji sa sugrađanima. Kolekcija je mješavina boja i uzoraka, od pamuka koji daje mekoću, ali i čvrstinu, a namijenjena je onima koji vole zabavu i živopisne boje. Sastav je 95 % pamuka i 5 % elastina pružajući tako veću udobnost i pokretljivost tijekom nošenja. Proizvodeći veš u Portugalu u kompaniji žele potvrditi politiku poslovanja baziranoj na održivom razvoju čime prihvaćaju uvjete za smanjenje otpada i korištenje čiste energije.



 786567 



Samo nekoliko mjeseci od pojavljivanja na tržištu much Underwear su postali zaštitna marka u Portugalu, a osim u lokalnim trgovinama dostupni su za narudžbe putem Interneta na službenim stranicama.


Foto: David Velez Model: Samuel Fernandes