Subjektivna realnost Miu Miu

SNL

Pedesete godine prošlog stoljeća mnogo su puta opisivane. Jedno su od najprepoznatljivijih modnih razdoblja i doba bitnih i dubokih društvenih previranja, Drugi svjetski rat i doba u kojemu se štedjelo na svemu i po njegovu završetku iznova je bilo prihvatljivo kupovati novu odjeću koja više nije bila dosadna, jednolična i tamnih boja. [quote] Kućanice su se mogle vratiti brizi za obitelji kada su se muškarci vratili iz rata i kozmetika i odjeća je ponovo postala dostupna.[/quote] Pedeste su bile doba savršeno uređenih dama i poslovne gospode u flnelskim odijelima. Mladi nisu imali mnogo prostora za manevriranje, pa su se stoga kao znak pobune represivnom društvu javile subkulture poput bitnika, koji su se oblačili u crno i nosili dolčevite i, tada još uvijek, subverziveni jeans, a djevojke koje su provodile vrijeme sa ovim umjetnicima i muzičarima za razliku od “finih djevojaka” nosile su preširoke majice kojima su skrivale figuru.



 343825 copy343826 copy343827 copy 



Ujedno se javlja i subkultura koja nas podsjeća na sjajan film Briljanteen. Njihova standardna odjeća bio je jeans, T-shirt majica preuzeta iz vojne mode i pilotske kožne jakne. Poznati su pod imenom “greeasers”. 



343823 copy343820 copy 



Cijela ova priča je vječita isnpiracija modnim magovima, a tako je ove godian bila to priča kolekcije Miu Miu, koja je novom foto pričom prikazala kako bi žene i muškarci trebali biti obučeni. Kampanja je nazvana subjektivna realnost. Foto: MiuMiu