Omiljene kolonjske vode koje smo testirali

SNL

Ponovo smo testirali, odnosno isprobali i donijeli naš sud o tome šsta nam se najviše svidjelo.. Evo rezultata koje su to kolonjeske vode koje nas fasciniraju.

Zahvaljujući vašim upitima o parfemima i kolonjskim vodama, o tome šta bi vam preporučili, nismo ništa htjeli prepustiti slučaju. Uzeli smo sve kolonjske vode koje nam se pružaju i donijeli odluke.

......................................

Yves Saint Laurent Y 
Modna kuća Yves Saint Laurent ima  muški miris namijenjen Generaciji Y (rođenim 1980-ih i 1990-ih godina). Miris nosi naziv Y, a teži tome da utjelovi duh mladosti sa ciljem da ponudi millenial generaciju nešto drugačije. Nadahnut prepoznatljivim elegantnim stilom kuće i komadima odjeće kao što su jednostavna bijela majica i crni sako, Y predstavlja balans između snage i svježine. Gornje note: bijeli aldehidi, bergamot, đumbir. Srce: žalfija, absolut geraniuma, list ljubičice. Baza: ambergris, tamjan, smola jele, kedar, mošus. Miris reklamiraju hip-hop muzičar Loyle Carner, skulptor David Alexander Flin i istraživač umjetničke inteligencije Alexandre Robicquet. Bočica je minimalistička sa čistim linijama i slovom Y na poleđini. 

Boss Bottled Tonic 
Osvježavajući i ne previše intenzivan, opisan je kao idealan miris za posao i za svakodnevne prilike. Sadrži note grejpa, gorke narandže, limuna i jabuke koje osiguravaju svježinu u vrhu, uz začinsko srce đumbira i cimeta. Karakteristična drvena baza mirisa sadrži akorde vetivera. Boss Bottled Tonic dolazi u svijetlo plavoj bočici sa srebrenim čepom kao 50 i 100 ml Eau de Toilette. 

Dior Homme Sport 
Kuća Dior reformulira muški parfem Dior Homme Sport iz 2008. i izbacuje novi Dior Homme Sport početkom 2012. godine. Parfimer načinio je originalnu kompoziciju elegantnijom tako što ju je obogatio puderastom cvjetnom notom irisa. Ovaj puderasti, drveni i zelenkasti sportski miris započinje citrusnim akordima đumbira i citrona sa Sicilije. Rafinirano srce parfema izgrađeno je oko note irisa iz Toskane, koji daje mirisu pomalo starinski karakter. Baza je drvena i aromatična, a uključuje tonove kedra iz Viržinije. Za lice kampanje, snimljene na Francuskoj rivijeri je izabran glumac Jude Law. Miris je dostupan kao 50 i 100 ml Eau de Toilette.